יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

אייל אסולין מחברת נטוורק טיים חולק את סודות מנועי החיפוש




איך עובד הראש של גוגל | נטוורק טיים

אז איך באמת הראש של גוגל עובד??

אייל אסולין מחברת נטוורק טיים  יודע היטב שכמעט כל בעל עסק שיש לו אתר באינטרנט חולם על היום בו הוא יופיע בראש תוצאות החיפוש ויקבל עשרות פניות חדשות בכל יום אותן יוכל להמיר ללקוחות חדשים או למכור אותם כלידים לבעלי עסקים אחרים. עם זאת, כמעט כל בעל עסק יודע שמדובר במשימה בכלל לא קלה, מכיוון שהתחרות רבה, היות ובדרך כלל האתרים בראש תוצאות החיפוש הם אתרים גדולים מאוד או פורטלים. 


חברת נטוורק טיים  תסביר לכם כי כדי להגיע למקום ראשון בגוגל, חשוב לדעת כיצד עובד מנוע החיפוש. 


החלק של התוצאות הרלוונטי לקידום אתרים או ליתר דיוק, קידום אתרים אורגני, הוא אותו חלק שנמצא מתחת לתיבת חיפוש ולא מסומן כפרסומות. מאגר האתרים של גוגל מורכב מרוב האתרים ברשת וכל הדפים שנמצאים בהם, כאשר לגוגל יש תוכנה מיוחדת הידועה גם כרובוט או זחלן ותפקידה לסרוק את כל העמודים הללו ולאחסן עותקים שמורה שלה במאגרי המידע של גוגל. 


בחברה שלנו יודעים לזהות היטב את ההחלטה איזה אתר יופיע במקום ראשון, שנקבעת לפי מידת הרלוונטיות שלו לשאילתא של המשתמש (שאילתא - רצף המילים אותן מקישים בתיבת החיפוש) : למשל, כאשר מקישים בגוגל "אולם חתונות בתל אביב", גוגל בוחר את האתר שמציג את המידע הכי עדכני ומהימן לדעתו על אולמות חתונה (בין אם זה מידע אינפורמטיבי או פרסומת). 

נטוורק טיים מכירה ויודעת היטב אילו מדדים הם הכי רלוונטיים, בנוסף אנחנו מודעים לנושא שאלת השאלות שכל מקדם היה רוצה לדעת, אבל גוגל שומרים בכוונה על ערפול של הדברים ומבצעים שינויים באלגוריתם הדירוג על בסיס יום יומי (ההערכה היא כי בכל שנה מתבצעים כ - 500 שינויים שונים בכל פעם). 


איך עובדים מנועי החיפוש | נטוורק טיים


מאמרים נוספים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה